Известие

Collapse
No announcement yet.

Полуоската стърже в носача

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Полуоската стърже в носача

    Здравейте колеги онзи ден на един светофар пускам съединителя да тръгна съвсем нормално и се чува силен трясък. Поглеждам под колата един болт...
    Когато ме дърпаха се чуваше стържене отпред в дясно. При оглед на канала видях че, в дясната страна (на пътника) полуоската стърже в метала под нея (не знам носач ли е ?) точно там където полуоската има като пръстен с болтове... така и не видях от къде е паднал болта... На някой случвало ли се е и може ли да ми каже какво е по описанието... колата е: 145 1.4 T.S 97г.
    Last edited by kemakoz; d.m.y г., 00:25.

  • #2
    Първоначално публикувано от kemakoz Покажи съобщение
    Здравейте колеги онзи ден на един светофар пускам съединителя да тръгна съвсем нормално и се чува силен трясък. Поглеждам под колата един болт...
    Когато ме дърпаха се чуваше стържене отпред в дясно. При оглед на канала видях че, в дясната страна (на пътника) полуоската стърже в метала под нея (не знам носач ли е ?) точно там където полуоската има като пръстен с болтове... така и не видях от къде е паднал болта... На някой случвало ли се е и може ли да ми каже какво е по описанието...

    Ами много е вероятно, ако болта е дълъг 12-15см. да е болта на тампона на мотора. Затова може мотора да паднал на магарето.
    Само да питам: 1.9 ЖТД ли е колата?
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Извинявам се колега колата е: 145 1.4 T.S 97г а болта прилича на този: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...t-with-nut.jpg

      и да май е дълъг 12-15 см... можеш ли колега да обясниш г/д къде да потърся тоя тампон да видя от там ли е... ?

      Comment


      • #4
        Баш тампона на мотора е.Не е хванат за моста а за купето някъде под таблото.И не е проблема в болта към купето,а в тези на супорта към кутията които са хванати.Това е голяма мъка на 16 клапановите салати.
        ПС.Аз го ядох същия ... на връщане от феста 2010 с ГТВ-то.Всички напънаха напред с 180-200 и аз ги гоня отзад и на Клокотница на една бабуна като излетях и при приземяването...............Едвам я прибрах.Скобите на маншоните на вътрешните карета тропаха в тампоните на носачите като на биелни лагери.Дано не ти се наложи и аргон на ушите на кутията,аз се разминах с по-голям болт и нова резба.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
          Баш тампона на мотора е.Не е хванат за моста а за купето някъде под таблото.И не е проблема в болта към купето,а в тези на супорта към кутията които са хванати.Това е голяма мъка на 16 клапановите салати.
          ПС.Аз го ядох същия ... на връщане от феста 2010 с ГТВ-то.Всички напънаха напред с 180-200 и аз ги гоня отзад и на Клокотница на една бабуна като излетях и при приземяването...............Едвам я прибрах.Скобите на маншоните на вътрешните карета тропаха в тампоните на носачите като на биелни лагери.Дано не ти се наложи и аргон на ушите на кутията,аз се разминах с по-голям болт и нова резба.
          Е да ама болта на задния тампон е по-къс от описания по-горе, а на предните тампони (тия на роговете) болтовете са дълги колкото гореописаните. Аз от самото начало тях визирах.
          До колегата с проблема: Дампоните си седят на роговете в предния им край, хванати са към тях с 3 болта 8мм. А най-вероятно просто е изпаднал болта от конзолата на мотора към тампона. Нея лесно ще я разпознаеш. Започва от от мотора към рога, ако застаниш срещу мотора, се намира вдясно от шайбата на коляновия вал.
          Но за да изпадне болта има 2 варианта, може просто да е бил хлабав болта и да се е развил, а може и вече да няма резба в тампона (резбата е в тампона, а в конзолата е проходен отвора). Във втория вариант се сменя тампона.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Благодаря ви колеги резбата на тампона е заминала защото тази на болта е развалена... скоро ще я закарам за ремонт защото е ясно че сам няма да мога...

            Comment

            Working...
            X